Startpagina

Ben jij de schakel die ons dorp verbindt?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en energieke duizendpoot om ons team te versterken als Algemeen Bestuurslid. Dit is jouw kans om een onmisbare rol te spelen in de ontwikkeling van ons geliefde Glanerbrug!

Wie zijn wij?

Wij zijn de Dorpsraad Glanerbrug, een groep gedreven vrijwillige bestuursleden, die zich inzet voor de leefbaarheid en het welzijn van ons dorp. Of het nu gaat om het aanpakken van lokale problemen of het vertegenwoordigen van de dorpsbewoners bij de gemeente, wij staan altijd klaar om ons dorp te laten bloeien.

Wat ga je doen?

Als Algemeen Bestuurslid ben jij de steun en toeverlaat van ons team. Je helpt bij het het opstellen van plannen en het uitvoeren van projecten die Glanerbrug nog leuker maken. Jij bent de oren en ogen van de dorpsbewoners en brengt hun wensen en ideeën tot leven.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken iemand die:

• Een hart heeft voor Glanerbrug en haar inwoners.
  • Boordevol ideeën zit en niet bang is om deze te delen.
  • Goed kan samenwerken, maar ook zelfstandig zijn/haar weg weet te vinden.
  • Minimaal 18 jaar is.
  • En mooi meegenomen is als je ook nog eens bestuurlijke ervaring hebt en enig strategisch inzicht.

Wat bieden wij?

• Een fantastische kans om écht iets te betekenen voor jouw dorp.
  • De mogelijkheid om nieuwe vaardigheden te ontwikkelen en/of ervaring op te doen.
  • Een gezellige en betrokken groep collega-vrijwilligers.
  • En natuurlijk… een goed verhaal voor op verjaardagen!

Enthousiast?

Kun jij niet wachten om aan de slag te gaan en een verschil te maken in Glanerbrug? Stuur dan een e-mail met jouw motivatie en contactgegevens naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!

Doe mee en maak van Glanerbrug een nog mooier en levendiger dorp!