Buurtcomités

In Glanerbrug kennen we een groot aantal buurtcomités en straatverenigingen.

Hieronder een overzicht.

Buurtcommissie Ontdekkingsreizigersbuurt

Nina Manuel
Amundsenstraat 53
06 44780189

Belangenvereniging Operastraat

De Belangenvereniging Operastraat richt zich op het zgn. Operagebied. Eén van de huidige speerpunten is de aanpak van de openbare ruimten op schoolpleinen.
F.P. Veldhuis
Operastraat 42
06 51636127

Buurtcomité Bultsweg-Kerkstraat

Het Buurtcomité Bultsweg-Kerkstraat is ontstaan uit het actiecomité Hoogbouwnee. Het buurtcomité richt zich thans met name op de problemen die ontstaan t.g.v. van alle nieuwbouwprojecten in en om Glanerbrug. Hierbij valt te denken aan wateroverlast en verkeersdruk.

T. Noordman
Bultsweg 21
06 22596413

Stichting BuurtBelangBeekveld

De stichting BuurtBelangBeekveld komt op voor de belangen van de bewoners in Beekveld. Eén van de huidige speerpunten is de aanpak van de openbare ruimten zoals de wadi's

www.beekveld.eu

Bewonersvereniging de Driehoek

De Vereniging stelt zich ten doel de belangen te behartigen van alle bewoners van de Driehoek te Enschede

H. Cousijnsen
Schipholtstraat 250

Bewonersvereniging Charites

De Vereniging stelt zich ten doel de belangen te behartigen van alle bewoners en eigenaren die niet tevens bewoner zijn, aan de Vogelvlinder, Uilvlinder, Satijnvlinder en Parelmoervlinder huisnummers 35 tot en met 55, te Enschede.

A. van Veen
Satijnvlinder 9
06 51636127

Buurtcomité Tolstraat