Startpagina

"Als jij veertig chauffeurs hebt, komt er een buurtbus"

Vandaag 2 september om 07.00 uur is gestart met de nieuwe buurtRRReislijn die Glane met Losser en Glanerbrug verbindt. BuurtRRReis is voor het gemak en toegankelijk voor iedereen in de omgeving. BuurtRRReis verbindt kleine wijken en dorpen met belangrijke bestemmingen. Zoals winkelcentra, het ziekenhuis of woonlocaties voor senioren.

Dit betekent dat je makkelijk naar je werk kunt, snel boodschappen kunt doen of eenvoudig naar de dokter kunt gaan. In- en uitstappen kan ook buiten de vaste haltes, als de bus maar veilig kan stoppen. Als de bus aan komt rijden steek je een hand op, om aan de chauffeur te laten weten dat je mee wil reizen. De bus wordt bestuurd door vrijwilligers van de buurtbusvereniging.

Opening_30_augustus_2024_-3-.jpg - 134,83 kB